1 lutego 2007

>>>>>Zimowy Reszel>>>>>

Z zimowej podróży lavinki do Reszla spowodowanej chęcią zaliczenia jednego przedmiotu na studiach. Zaliczenie powiodło się aczkolwiek autografu prowadzącego lavinka nie doczeka się prawdopodobnie już nigdy.... Nowa czarno-biała galeria po prawej stronie...

1. dodano: 10 kwietnia 2009 22:16

dodano: 27 marca 2009 20:29
    O tak ! Reszel ;D Fajnie sie tam mieszka ;]

autor OneK

dodano: 18 marca 2007 11:40
    Ha! Jakos wczesniej nie skojarzylem co to za Reszel... i swietny widok na czerwone dachy miasteczka z wiezy :)

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl

dodano: 12 marca 2007 22:18
    Mój piękny Reszel... ech... Zamek wygląda jak z bajki, bo jest z bajki :-) Z mojej bajki, zakończonej jakiś czas temu...

autor Artur

dzienki za komcia pozdrawiam pa1

autor dzoana

dodano: 05 lutego 2007 16:06
    O,to ja byłam troszkę dawniej. Jestem z rocznika 77,a to był mój drugi trzeci rok.Czyli to powinno być w okolicach 2000roku. Mieli ją remontować,ale wtedy jak byłam dopiero co kładli dachówkę na kościele(poprzednio ulożona blacha mogła spowodować zawalenie się budynku,przez likwidację siły dociskającej)
    lav

dodano: 05 lutego 2007 15:14
    a no właśnie to mogła być plebania chyba - jak ja byłem a było to jakieś 5 lat temu to była ruderą...
    znaczy się nie była odremontowana :)

autor JanHszan

dodano: 05 lutego 2007 10:43
    A,bo wy w wieży nocowaliście ;-) Na zwiedzanie Reszla nie było za dużo czasu,bo jeżdziliśmy dużo wokół. Także pamiętam tylko okolice kościoła(+plebanie) i skarpę. Co do noclegu to faktycznie spaliśmy "na pokojach". Dużo lepsze warunki ;-)
    lav
    p.s.Czy ta stara plebania została odremontowana?(nie ma jej na zdjęciach)

dodano: 05 lutego 2007 0:05
    a stała tam jeszcze ta rudera naprzeciwko zamku ? ;) (tak trochę po prawej stronie mając wejście do zamku za plecami) Pamiętam że tam łaziliśmy trochę. No i chyba też ją rysowaliśmy. Pamietam też jakąś secesyjną kamienicę bardziej w głąb miasta ale chyba mi się już różne plenery zlewają w jeden ;)

Pozdro.

PS: My nocowaliśmy w samym zamku i pamiętam, że były tam takie schody co miały wysokośc najdłuższego boku cegły, a szerokość dwóch główek. Z takim dojsciem dostaliśmy "kwaterę", co oczywiście rodziło pewne "problemy" ;) Schodzić trzeba było na czworakach - ale to pewnie dlatego, że "pokoje właściwe" były zajęte przez jakichś ludzi z jakiegośtam sympozjum.

autor jaancio1

dodano: 04 lutego 2007 20:55
    Hej fajny blog widze ze lubisz podroze fajna jest ta twoja galeria.Mam nadzieje ze bedzie ich jeszcze wiecej bo chetnie poogladam:D

autor necia765

dodano: 02 lutego 2007 14:22
    Zamek wygląda trochę jak z bajki.Ale lepiej nic tam nie jeść ;-))) Kuchnię mają nie teges...

dodano: 02 lutego 2007 14:18
    cudowny zamek;). No tak miałaś racje że to "jezioro" to troche małe. Bo to raczej był staw. ;D pzd