22 stycznia 2011

>>> Garnizon W Skierniewicach >>>

Właściwie jeszcze na Mazowszu, ale w granicach administracyjnych łódździczyzny znajduje się dawne miasteczko wojewódzkie - Skierniewice. A w nim opuszczona częściowo jednostka wojskowa o dłuuugich tradycjach wojskowych sięgających czasów carskich. Intensywnie użytkowana była do niedawna, kiedy to zlikwidowano obowiązkowy pobór do wojska. Pozostały budynki w dobrym, średnim i żadnym stanie technicznym... i jeden MiG. Ponoć MiG19, ale niekoniecznie. Teren w miarę ogólnodostępny, część budynków jest adaptowana na cele szkoły, reszta nie wiadomo. Chwilowo buszują tam złomiarze, paintbolowcy i od niedawna geokeszerzy ;)

Więcej zdjęć w albumie GARNIZON W SKIERNIEWICACH

1 komentarz:

  1. dodano: 21 lutego 2013 21:12

    Pierwszy raz trafiłam na tak świetny blog. Będę tutaj pewnie częstym gościem. Jestem pod wrażenie twojej pracy, która wykonałaś na tym blogu. Pozdrawiam i zapraszam również na mojego, którego założyłam niedawno. Umieszczam na nim zdjęcia fryzur wykonanych i wymyślonych też zresztą przeze mnie. Myślę,że twoja wizyta na moim blogu sprawi, że będzie on się rozwijać równie dobrze jak twój ;)
    fryzuryCaroli.bloog.pl

    autor fryzuryCaroli.bloog.pl

    blog: fryzuryCaroli.bloog.pl
    dodano: 02 lutego 2011 0:58

    Że takie "cóś" latało !! A to ci dopiero !

    autor cover

    blog: obrazek.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

>>>> Katowice i geocaching >>>>