12 listopada 2010

>>>>> Skansen w Sierpcu >>>>>

Obowiązkowe miejsce do odwiedzenia dla każdego mieszkańca Mazowsza, a może i Polski? Na ogromnym terenie znajduje się rekonstrukcja mazowieckiej wsi ze wszelkimi detalami, wiatrak, młyn, mostek i kościół. Jest nawet karczma i dwór dziedzica :) Niestety obsługa to "panie na krzesełkach" i poza wydeklamowaną wiedzą encyklopedyczną nie można się od nich wiele dowiedzieć. Niestety nie są też ubrane/ubrani w stroje z epoki.


Więcej w albumie na GUGLI.

1 komentarz:

  1. dodano: 20 grudnia 2010 17:22

    O, to bardzo dobra nowina. Przedwojenne miasteczko otworzone... to będzie coś nowego :)

    autor lavinka
    dodano: 20 grudnia 2010 17:05

    Życzę zdrowych i wesołych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku!

    autor grycela

    dodano: 08 grudnia 2010 15:34

    Aż sobie trudno mi wyobrazić, że można nie wiedzieć :D

    autor lavinka
    dodano: 08 grudnia 2010 15:33

    Klik dobry:)
    Że też o tym wcześniej nie wiedziałam. Byłam o rzut beretem od tego miejsca.

    Pozdrowienia serdeczne!

    autor grycela

    dodano: 16 listopada 2010 12:20

    Muzeum wsi lubelskiej? Byłam w dzieciństwie i mam miłe wspomnienia :)

    autor lavinka
    dodano: 16 listopada 2010 10:26

    Za skansenami nie przepadam od czasu, kiedy odwiedziłem ten w Tokarni pod Chęcinami. Dzien wcześniej była tam jakaś terenowa impreza i cały skansen tonął w śmieciach. Poza tym były tam takie same panie jak opisywane przec Ciebie we wpisie. Wrażenia miałem więc raczej nieciekawe. Poza tym uważam, że jednym z ładniejszych skansenów w Polsce jest nasz lubelski. Teraz wygrali jakiś projekt na renowację przedwojennego miasteczka.

    autor Hagen

    OdpowiedzUsuń

>>>> Katowice i geocaching >>>>