21 października 2009

>>>> Pogórza Przemyskie i Dynowskie >>>

Takie górki, tylko mniejsze. Dla mnie, owerzystki mazowieckiej-równie górzyste jak każde inne. Aże ciepło było, tom się nieźle zasapała na podjazdach i nieźle nadenerwowała na zjazdach(że z prędkością ponad 40km/h wypadnę z drogi na zakręcie).
Na Pogórzach prównież bywały piękne Cerkwie
...ale sporo było wsi z zachowanymi (w miarę) charakterystycznymi chatami dla tego regionu
 
Pięknie bywało i na horyzoncie
A i ruinki się trafiały.

Więcej  w TYM albumie

1 komentarz:

  1. dodano: 02 lutego 2010 0:31

    O, zazdroszczę, w zimowej aurze te ruiny muszą wyglądać nieprawdopodobnie pięknie...

    autor lavinka
    dodano: 02 lutego 2010 0:06

    niedzielne popoludnie spedziłam w tych własnie okolicach, sniegiem niestety zaczelo sypac wiec wycieczka szybko sie skonczyla. pozdrawiam

    autor ginger

    blog: lilith666.bloog.pl
    dodano: 23 października 2009 13:35

    Oj, ale brakowało mi szerokokątnego obiektywu....

    autor lavinka
    dodano: 23 października 2009 11:17

    Małe cerkiewki i kościółki to zawsze wdzięczne obiekty dla fotografa.

    autor grycela

    dodano: 22 października 2009 11:28

    Ten widok z górą także mnie rozczula. To był bardzo udany wyjazd, mimo że zamordował mnie straszejnie(głównie za sprawą przedzierania się wieczorem przez błoto) :)

    autor lavinka
    dodano: 22 października 2009 7:35

    Przez ostatni atak zimy straciłem nadzieję, ze uda się jeszcze w tym roku wsiąść na rower. Ale w weekend pogodę zapowiadają ładną to może się wybiorę w okolice Nałęczowa. Tez "górkowate", ale nie tak, jak na zdjęciach. Podoba mi się ten kościółek na ostatniej fotce i góra na horyzoncie. Mógłbym się wpatrywać bez końca.

    autor Hagen

    OdpowiedzUsuń

>>>> Katowice i geocaching >>>>