4 listopada 2010

>>>>>> Dwór Szaniawskich >>>>>>

Dwór Szaniawskich nad Zalewem Zegrzyńskim od dawna nie istnieje. Ostały się po nim tylko ruiny piwnic, schody, brama i fundamenty budynków gospodarczych. Ale ktoś pomyślał i jet też pamiątkowy kamień, tablice informacyjne ze starymi zdjęciami, ławeczka. Gdyby tak każda gmina dbała w ten sposób o "ważne" miejsca...

Jerzy Szaniawski był dla mnie zawsze ważną personą, bo kiedyś uwielbiałam jego opowiadania o profesorze Tutce i mam sentyment do dziś.

Reszta zdjęć w albumie ZEGRZE I OKOLICA

3 komentarze:

  1. dodano: 06 listopada 2010 8:20

    Byłoby pięknie, gyby gminy współpracowały z stowarzyszeniami... niestety nie każda ruina ma sławnego właściciela :(

    autor lavinka
    dodano: 06 listopada 2010 6:56

    Nawet nie musi o to dbać gmina. Urzędnicy najczęściej "zajęci ważniejszymi sprawami". Wystarczy ktoś z inicjatywą, jakieś stowarzyszenie.... A o miejsca historyczne, nawet takie "niepozorne" dbać warto. Pozdrawiam

    autor Hagen

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam koło Dworku Szaniawskich nad Zalewem Zegrzyńskim, ale to czasy mojej młodości. Pozdrawiam Cię serdecznie. Maria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń

>>>> Katowice i geocaching >>>>