30 sierpnia 2008

>>> Fort jak Ogród Japoński >>>

Ci, którzy lavinkę znają dłużej wiedzą o jej miłości do ogrodów japońskich. Najbardziej lubi te naśladujące naturę, z dużą ilością skał porastających mchem i drobnymi drzewami. Nic dziwnego,ze wszystko się jej z tym ogrodem kojarzy :)
Oto zniszczony fort na południe od Twierdzy Modlin, przy miejscowości Czosnów, ale po drugiej stronie trasy szybkiego ruchu. Po prostu w lesie, ale co ciekawe jego zarys jest widoczny na ZDJĘCIU SATELITARNYM. Prowadzi doń ulica Fortowa, w bok od asfaltówki do Dębiny.


A Tomi znalazł grzyba (właśnie gdy zwiedzaliśmy z Finito tę okolicę - do nas dojechał z innej strony). Średnic ze 30cm.

Są też mniej zniszczone fragmenty, na które się wdrapaliśmy i zrobiliśmy piknik :)

Wszystkie zdjęcia w albumie FORT JAK OGRÓD JAPOŃSKI

1 komentarz:

  1. dodano: 23 listopada 2008 16:02

    Tak, na południe od Modlina. Ale raczej z II wojny światowej. Z I były ceglane, choćby jak fort w Janówku (będzie za jakiś czas na blogu)

    autor lavinka
    dodano: 23 listopada 2008 12:10

    z przyjemnością obejrzałem wszystkie zdjęcia na picasie,.. Ten fort był jakąś wysuniętą częścią Twierdzy Modlin?

    autor facetmorski

    blog: facetmorski.bloog.pl
    dodano: 13 września 2008 23:32

    Zwłą jak zwła grunt,że pięknie wygląda. Żal ściska,że to nie jest uporządkowane przy zachowaniu dziczy(chodzi o wywalenie śmieci) i udostępnienie turystom. Do wielu bunkrów trzeba się przedzierać przez krzaki i błoto, co zresztą małeś okazję poznać na własnej skórze....

    autor lavinka
    dodano: 13 września 2008 16:26

    Ja po raz pierwszy wrażenie chodzenia po ogrodzie z betonowymi ruinami maiłem w Wilczym Szańcu.

    Nie wiem jak to nazwać - co się najbardziej kojarzy z fortyfikacjami? Ogród w stylu pruskim?

    autor meteor2017

    blog: tomi.blox.pl/html
    dodano: 04 września 2008 12:37

    @Marekmalman: to tak jak ja, w piwie nie gustuję :)
    @Grafem: Było czego, nasz "kocyk" piknikowy już w albumie. Przy okazji dodałam zdjęcia z reszty wyprawy podlinkuję w wolnej chwili.
    @ReniaiJarek: To jest kania? Naprawdę? Myślałam,że muchomor :)
    @A_Poison:Nic tylko zwiedzać :)

    autor lavinka
    dodano: 03 września 2008 16:25

    Nie ma to jak piknik w forcie, ta kania też się znalazła w menu piknikowym?

    autor Renia i Jarek

    blog: achkieleckie.bloog.pl
    dodano: 02 września 2008 18:33

    o jakie fajne ruinki. ładnie obrośnięte. piknik powiadasz, zazdroszczę.

    autor grafem

    blog: grafem.bloog.pl/
    dodano: 02 września 2008 16:55

    Pięknie tam...

    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę :)

    autor a_poison

    blog: my-pictures.bloog.pl
    dodano: 02 września 2008 15:48

    Witam
    Dzięki za komentarz na moim blożku. Niestety nie jestem smakoszem piwa.
    Świetne zdjęcia tu są, szkoda tylko, że nie znalazłem wśród nich zdjęcia autorki :-)
    Pozdrawiam
    Marek

    autor marekmalman

    blog: marekmalman.bloog.pl
    dodano: 31 sierpnia 2008 18:22

    Byłem, widziałem, podziwiałem (oczywiście zdjęcia). Piękne są paprotki. Lochy też.

    autor JeGo

    blog: jegofoto.bloog.pl
    dodano: 30 sierpnia 2008 20:32

    Nadmieniam,że pierwsze zdjęcie to naprawdę dwa zdjęcia z dwóch różnych miejsc. Tak się ułożyły,że ledwo można to zauważyć. Przypadek :)

    W tym miejscu fort wyglądał na wysadzony w powietrze.

    autor lavinka
    dodano: 30 sierpnia 2008 20:18

    Na pierwszym zdjęciu trudno się domyśleć, że to jakiś fort. Momo, ze to nie romanizm ani gotyk - moje ulubione style, to pojechałbym tam. Pozdrawiam

    autor Hagen

    OdpowiedzUsuń

>>>> Katowice i geocaching >>>>